خانما رابطه تو نه هفته خطر ناکع؟

۱۰ پاسخ

عزیزم فقط عمیق نباشه میشه

دکتر رفتی؟ دکترت چی گفته؟ من لکه بینی و هماتوم داشتم واسم ممنوع کرد تا سه ماه اول

من ک ترس دارم کلا از وقتی فهمیدم دیگ نداریم میترسم

والا نمیشه ک نداشت 😂من تازه هماتومم داشتم

دکتر به من گفت تو‌ سه ماه اول انجام نشه بهتره تا جنین کاملا جاش محکم بشه

ببین دکترت چی میگ من ی بار سقط داشتم این سری ب دکتر گفتم ، گفت ک تا سونو قلب و آن تی رو نرفتی فعلا نزدیکی نداشته باش اگر مشکلی نبود میتونی نزدیکی داشته باشی

اگر لک بینی نداری مشکلی نیست

من سقط داشتم
دکتر گفت 3ماه اول نزدیکی نداشته باش

اگر سابقه سقط نداری اشکال نداره
یا اگر کمر درد شدید داری

نمیدونم ولی ما داریم

سوال های مرتبط

مامان مامان پسل طلا مامان مامان پسل طلا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندقم دلوین مامان فندقم دلوین هفته پنجم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رضا مامان رضا هفته سی‌ام بارداری