۵ پاسخ

عزیزم ۱۲هفته و ۴روزت برو تا بخت احتمال بده منم تو هفته تو رفتم احتمال نداد

برو دکتر خیالت راحت باشه

چرا نمیری دکتر

من دیروز کار کردم لکه دیدم انگار توی ترشحاتی که ازم میومد رگه خون هم بود شیاف گذاشتم استراحت کردم
بعد کم شد صب دستمال کشیدم یجورایی یه تیکه شبیه به لابیا باشه اومد ازم بعد اینکه خشک شد دیدم خون بوده
الان از صب تا حالا دوباره که دستمال زدم رگه خون بود
چیکار کنم خطرناکه
کیا لکه بینی داشتن چیزیم نشع

عزیزم شما ۱۲ هفته هستین میتونید برین

سوال های مرتبط

مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی
مامان کنجد فرنگی مامان کنجد فرنگی هفته سی‌ام بارداری
مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی
مامان مامان پسل طلا مامان مامان پسل طلا روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی