۴ پاسخ

من داشتم فقد ی بار رفتم گف جفت پایینه

هماتوم نداری عزیزم؟

سلام عزیزم منم اینجور بودم شیافت بهم دادن و قرص آ اس. آ

من دارم‌عزیزم و هنوز هم دارم
استراحت کن مطلق
شیاف و آمپول هاتم بزن
من‌قرص دوفامد و آ اس آ هم برام نوشت

سوال های مرتبط

مامان آبتین مامان آبتین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🐣بانی 🐣 شاهان مامان 🐣بانی 🐣 شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی