۵ پاسخ

سلام
مامانای ک بچه شون رفلاکس دارع،چ رژیمی گرفتین
من ک از بس هیچی نمی خورم شیرم سبک شدع،بچه ام نمی خورع

چهار ماهگی، من شیر خشکیه نان میخورد
ببلاک داد دکترش غلیظ بالا میاورد دیگه

پسر منم داره دکتر گف حالا حالاها زمان میبره

چهار ماهگی عزیز

وای،خدا پدرم دراومد ه

سوال های مرتبط