۳ پاسخ

حساسیت که معلوم نیست کی خوب بشه
من کمکی رو شروع کردم رفلاکسش ۵۰ درصد بهتر شده

دختر بزرگ من تا تا ۵،۶ماهگی بود

حساسیت ب پروتیین گاوی تا یکسالگی هست

سوال های مرتبط