سلام درد زایمانم. برای سزارینم هست یانه

۳ پاسخ

سلام لطفاً تاپیک آخرم رو نگاه کنید

اگه قبل از روز بستری درد یا چیزی داشتی باید بری بیمارستان که نوشته با دکترت تماس میگیرن بیاذ

نه نیست

سوال های مرتبط

مامان فاطمه محیا مامان فاطمه محیا ۲ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری