۷ پاسخ

عزیزممم خداروشکر کن کی میشه با به هفته های شما برسیم ایشالله به سلامت زایمان کنی❤️❤️

اره بخصوص اگر کارای انجام نشده داری
سعی کن وسایل و جمع کنی و ساک و ببندی باز بهتر میشی

من میگم زودتر بگذره تا ۳۷ هفته بشم و زایمان کنم

من استرس ندارم منتظرم برسه فقط دیگ تحمل ندااارم🥺

آره عزیزم منم اواخر فروردینم کلی استرس دارم روزا اصلا نمیگذرن

ایشالله به سلامتی نی نی تو بغل کنی. کاملا طبیعیه
دستتو رو سر ماهم بکش😂🥲

استرس براچی؟!؟! من فردا سزارین میشم. انقد سنگین شدم میخام فقط ط راحت شم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد