عزیزممم خداروشکر کن کی میشه با به هفته های شما برسیم ایشالله به سلامت زایمان کنی❤️❤️
اره بخصوص اگر کارای انجام نشده داری
سعی کن وسایل و جمع کنی و ساک و ببندی باز بهتر میشی
من میگم زودتر بگذره تا ۳۷ هفته بشم و زایمان کنم
من استرس ندارم منتظرم برسه فقط دیگ تحمل ندااارم🥺
آره عزیزم منم اواخر فروردینم کلی استرس دارم روزا اصلا نمیگذرن
ایشالله به سلامتی نی نی تو بغل کنی. کاملا طبیعیه
دستتو رو سر ماهم بکش😂🥲
استرس براچی؟!؟! من فردا سزارین میشم. انقد سنگین شدم میخام فقط ط راحت شم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.