۸ پاسخ

انشالله به سلامتی واسه ما هم دعا کن

سزارینی یا طبیعی

من طبیعی یه هفته دیگه وقت دارم😑

من ۳ روز مونده😂

من ۳ روز😍🤣

منم چهار روز 😢

اخی 😍

چه استرسی عزیزم ایشالا به سلامتی نی نی تو بغل میگیری برمیگردی خونه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد