۱۷ پاسخ

خدامن حالم بده

منم سه شنبه بستری میشم خیلی نگراننمممم

منم ۵روز مونده ....

منم ۱۸

منم هفت روز مونده😥

منم😭😭😭😭

و منی که بعد ۱۸ سال خدا بهم بچه داده ماه نهم هستم و شوهرم با لنج تازه رسیده دوبی
اگه چیزی بشه کم کمش بابای بچه ام نمیرسه وقت زایمان خدا خودت به داد برس

من سه شنبه زایمانمه، هیچی نمیخورم شاید اورژانسی شدم😔

تا اون موقع تموم شده نگران نباش

فقط مراقب خودتون باشین و ارامش به خودتون بدین بخاطر نی‌نی هامون 🥲💔

من چی بگم 🫠

من یک ماه ونیم دیگه ونمیدونم قراره چی بشه😭😭

منم ۸ روز 🥲🥲🥲

من۵روووز😭😭😭😭چقدرررخوشحال بودم وروزشماریی الان میگم بزاربمونه توشکمم جاش امنتره بچممم

منم شنبه هفته بعد زایمانمه🥺

من ۷ روز🥲

خدا بزرگه استرس نداشته باش گل اروم باش الان

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد