۳ پاسخ

طبیعیه

عزیزم خیلی طبیعیه ک تو این شرایط استرس داشته باشی اما امیدت ب خدا باشه و به خودت ارامش بده

طبیعی هستی یا سزارین؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد