من که هیچ علائمی ندارم قندم ۱۰۴ هست
خیلی دنبال علامت نباش
زیاد آب خوردن دستشویی رفتن خشکی دهان من دیابتی هستم مادر پر خطرم
دستگاه قند نداری خودت یا آشنا ها ک ناشتا بگیری از ساعت ۱۲ تا ۸ صبح چیزی نخوری بعدا بگیر ببین قندت چنده بالای ۹۵یعنی قندت بالاس
خشکی لب . زیاد آب خوردن. دهن تلخ شدن . تنددتند گشنه شدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.