قند اگ بالا باشه علائمش چیه؟!

۴ پاسخ

من که هیچ علائمی ندارم قندم ۱۰۴ هست
خیلی دنبال علامت نباش

زیاد آب خوردن دستشویی رفتن خشکی دهان من دیابتی هستم مادر پر خطرم

دستگاه قند نداری خودت یا آشنا ها ک ناشتا بگیری از ساعت ۱۲ تا ۸ صبح چیزی نخوری بعدا بگیر ببین قندت چنده بالای ۹۵یعنی قندت بالاس

خشکی لب . زیاد آب خوردن. دهن تلخ شدن . تنددتند گشنه شدن

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان امیرعلی 💙 مامان امیرعلی 💙 ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی 😍😍 مامان توت فرنگی 😍😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی