۴ پاسخ

خوبه پس واسه من 180 بود گفت رژیم بگیر دارو نمیخواد

لب مرز یعنی چند بوده قندت

نه اگه لب مرز باشه رژیم قند میگن بگیری

نه گل

سوال های مرتبط

مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی