برا چیته دیگه بنداز بره
احتمالا بخاطر لثشه.دختر منم چنباری ننیکرفت هی جیغ داد میزد.لثش درد نیکنه نمیگیره
پسر منم پستونک نخورد آخرش چند بار یزور بهش داذم یکی دو روز خورد بعد دیکه نگرفت
چ اصراریه پستونک بخوره ؟!
یعنی بدون پستونک نمیخوابه ؟
شاید گوشش درد میکنه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.