پس کی میخواد این بخیه ها خوب بشه؟🤦🏻‍♀️

۳ پاسخ

من دخترم 24روزشه هنوز بخیه هام چندتاشون مونده نیفتاده

من الان ۶ روزه خیلی بخیه ها میسوزه فقط باید دراز باشم وقتی میشینم کباب میشم طبیعیه ؟؟

طبیعی بوذی شما ؟

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم💙 مامان پسر قشنگم💙 ۱۲ ماهگی