کسی اینجا چشم بچشو با چایی شسته ؟؟


نوزاد نوزاد

۱۴ پاسخ

من چشم بچم بخار کرده بود چایی سیاه رو ریختم تو ی ظرف اسپری روی پنبه اسپری میکردم بعد پنبه رو میزدم ب چشمش

من میشستم پماد نمیزدم

برو قطره و‌پماد بگیر

نشور خواهر

ولی عزیزم فقط چای اول صبح بقیه روز نباید بزنی

مجرای اشکی نوزاد کوچیکه دکتر ب من گفت روزی دوبار ب مدت دو دیقه ماساژ بدم گکشه چشمش رو و ب سمت دماغ بکشم و قطره داد

من خیلی خوب بود سریع خوب شد

ارع ولی من نه
مادرم چشمای منو شسته بچه بودم تا ۴سالگب چون صبح ها بسته میشد

من که نشستم

منم بله

اره اگه چشمش سرماخورده بشور زود خوب میشه

چشمش چی شده مگه

من شستم

من شستم

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی
مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی