کسی اینجا به نوزاد ۴ماهه غذای کمکی داده؟

۸ پاسخ

من حریره بادوم و‌فرنی میدم

خواهش میکنم با نظر پزشک شروع کنین

آره من.. اول پوره سیب گلاب و آب سیب شروع کردم خیلی کم به اندازه یه قاشق

سلام خانمها آمپول چهارماهگی از دوماهگی سخت تره یا ن فرقی نمیکنه ؟

منم فرنی میدم هرروز یک وعده

منم از پایان۴ شروع کردم، البته با احتیاط و تست حساسیت

دکترش باید بگه
اگ وزنش کمه یا رفلاکس داره
درغیر اینصورت ۶ ماهگی

بله من دادم دکترش گفت

سوال های مرتبط

مامان یسراوآریا✨️❤️ مامان یسراوآریا✨️❤️ ۸ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی