وای حس خفگی دارم😭

۲ پاسخ

سعی کن یجا خنک بخواب بهتر میشی

زیر سرتو بلند بذار دمای خونه رو یذره بیار پایین تو این هفته ها عادیه

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۱۱ ماهگی
مامان سلین❤ مامان سلین❤ هفته سی‌وششم بارداری
مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی