رو کمر ک میخابم حس خفگی دارم شما هم همینطورید؟😢

۱۰ پاسخ

اصلا نخواب خواهر من ک خون ب مغزمم نمی رسه چند سال مشکل ریه دارم الان عذاب شده نفس کشیدن راحت برام

اره فشارمیاذ ب نخاع خون رسانی کم میشع

آره وقتی می‌خوام پهلو به پهلو بشم میچرخم رو کمرم برا چند لحظه اذیت میشم

اره منم گاهی میکنم اینجوری میشم
فشار زیادی ب کمر میاره اگر دستت بذاری توی گودی کمرت یا یه بالش بذاری زیر کمر حس بهتری میگیری

نخواب ب کمر

خب نباید بخوابی😅

ارههههههه

من به ده ثانیه نکشه حس می‌کنم خون جمع میشه تو مغزم می‌خواد منفجر شه
قلبمم همینطور
اصلا نمیتونم به پشت دراز بکشم

خب نباید بخوابی

نباید رو کمر بخوابی که

سوال های مرتبط

مامان قند مامان قند ۳ ماهگی