کسی هست تو این سن بچش لوزه داشته باشه؟؟؟

۴ پاسخ

لوزه همه انسانها دارن😀لوزه سوم منظورتونه.لوزه سوم تو بچه ها تا ۶سالگی میتونه بزرگ بشه و بعدش کوچک میشه و تا ۱۰ سالگی از بین میره.
تا ۳سالگی جراحی نباید بشه.باید تاجاییکه میشه با درمان دارویی و بخور و غیره جلو رفت.
زمانی جراحی لازم میشه که واضحا بچه چهره‌ی ادنویید پیدا کرده باشه(زیر چشما گود میفته،تنفس دهانی طولانی مدت باعث بازماندن دهان شده باشه و ...)و اختلال در خواب و خرخر و ...

دخترمن لوزه هاش خیلی بزرگه

آره پسرمن

چطوری فهمیدی؟؟؟؟ چه علائمی داره بچه ات؟؟؟ کی میری براعمل؟؟؟

سوال های مرتبط