لوزه همه انسانها دارن😀لوزه سوم منظورتونه.لوزه سوم تو بچه ها تا ۶سالگی میتونه بزرگ بشه و بعدش کوچک میشه و تا ۱۰ سالگی از بین میره.
تا ۳سالگی جراحی نباید بشه.باید تاجاییکه میشه با درمان دارویی و بخور و غیره جلو رفت.
زمانی جراحی لازم میشه که واضحا بچه چهرهی ادنویید پیدا کرده باشه(زیر چشما گود میفته،تنفس دهانی طولانی مدت باعث بازماندن دهان شده باشه و ...)و اختلال در خواب و خرخر و ...
دخترمن لوزه هاش خیلی بزرگه
آره پسرمن
چطوری فهمیدی؟؟؟؟ چه علائمی داره بچه ات؟؟؟ کی میری براعمل؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.