از چند ماهگی بچه هاتون گذاشتید تو رو روعک

۸ پاسخ

من هنوز شک دارم براش بخرم یانه

من ک هنوز نزاشتم

من 5 ماه و 10 روز گذاشتم در حدد 10 دقیقه تا بهشون غذا بدم، الانم غذاشون رو دادم میزارم پایین

من الان میزارم
مثل فشفشه می‌ره باهاش 😂

تا شش ماه شنیدم کمر بچه حساسه و نباید تو بغل اینا بنشونیش، حالا نمیدونم بنظرم تا اون موقع نباید گذاشت

من دختر بزرگم تقریبا ۵ ماهه بود گذاشتم برا خودش گاز میداد تو خونه ولی الان دوقلوهام ۴ ماهه هستن احساس میکنم نمیتونن انگار عقبن

۵ ماهگی

من میزارمش

سوال های مرتبط

مامان آریا مهر 🐣 مامان آریا مهر 🐣 ۱ سالگی
مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی