سلام خانما تو 13 هفته جنسیت بچه معلوم میشه

۱۰ پاسخ

هم چنین.. انشاالله زود تموم بشه

اره برامن گفت پسره هم این تی هم انومالی

اره عزیزم از هفته ی ۱۱ بعد میتونی جنسیت و بفهمی ولی پزشک میگه از هفته ۱۲ ببعد

اگه جای خوب بری میگن.

احتمالیه دیگع.دقیق انومالیه صبر کن هقتت بره بالا بعد برو

خانما گروه داریم روبیکا دویت داشتین  به این ایدی پیم بدین
@Roya8081frd

اولش درصدی میگن اما تو انومالی دقیقه

بصر خواهر دوهفته دیگه برو نخوره توذوقت

ممکنه بعضی سونوگرافی ها تشخیص احتمالی بدن ولی گاهی هم ممکنه ندونن چیه

سلام برای من ک گفتن

سوال های مرتبط

مامان 🩷 تو دلیم 🩷 مامان 🩷 تو دلیم 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آراز و نی نی 🩷 مامان آراز و نی نی 🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نازی مامان نازی هفته پانزدهم بارداری
مامان آقا پسرم ❤️ مامان آقا پسرم ❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جونه مامان💙 مامان جونه مامان💙 ۲ ماهگی