۱۱ پاسخ

رو زمین زیاد نشین بالش دوناتی بگیر کمتر درد میکشی

پس میگن زایمان طبیعی بچه به دنیا اومد دیگه درد نداری؟؟؟؟

کاش راه سومی هم بود😂

البته هنو ب اون روبراهیم نیستیم هنو دردارو داریم

طبیعی ماهم‌تازه روبراه شدیم

من ک تو زایمان طبیعی از مرگ بر گشتم الانم الانم درد دارم

در خواستم قبول میکنی گلم

زايمان طبيعي سخته؟؟

طبیعیه
من بچم 40 روزشه هنوز درد دارم
اینا دردها تا دوسال هست

نکشه؟ جر نخوردی مگه

درد بعد زایمانته عزیزم طبیعیه

سوال های مرتبط