بهش میگم کمتر جیش کن😂😂
کاری نمیشه کرد متاسفانه باید از یه سری هزینه ها بزنی که خرج بچه کنی دیگه
شدیم عین مامانهایی که پنج تا بچه داشتن به خودشون نمیرسیدن برای خودشون چیزی نمیخریدن
فکر کنم باید مقل قدیم کهنه ببندیم
منم الان میخواستم بیام بپرسم همین سوالو
🤦♀️
والا ما از موقعی که پسرم دنیا اومده هزینه اضافی نداشتیم اصلا خورد و خوراک هم هر ماه بر اساس نیاز خریدیم اضافه هم نه
برا خودمونم چیزی نخریدیم
من از عید پارسال که مانتو گرفتم هیچی نگرفتم همش هم میگم یکی میخرم بعد میبینم واجب ترم هست
دیگه میذاریم برا پوشکو شیر خشک
مجبوریم
من ببم میگیرم همون ۳۵۰.۳۶۰ تومنه
مای بی بی ۶۰۰.۷۰۰ شده
میخریم
دیگ چکار کنیم میگیریم دیگ
باید واس بچه صدتو بزاری🫠
هیچی راه میرم فحش و لعنت میدم به باعث و بانیش
خیلی سخته خدایی
مجبوریممیگیریم🫠
مجبوریم چکار کنیم خب
چند الان؟
میگردیم هرجا قیمت قبل باش میگیریم😁
دیگه مجبوریم بگیریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.