۲ پاسخ

یعنی اگه استراحت نکنی لکه بینی خواهی داشت و یکمم خطرناکه ولی اگه استراحت کنی کار سنگین نکنی زیاد سرپا نباشی خودش جذب میشع یه لخته هست پشت ساک بارداریت

نه دوسانته باید استراحت کنی رابطه ندتشته باشی و شیاف بزنی

سوال های مرتبط

مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری