هماتوم ۳۵ میلی متر
منم هماتوم دارم امروز توی سونی قلب گفت ۲۰٪ اندازه ۳ در ۱۰ میل ...بدون خونریزی
این هماتوم چیه من الان ۲۰روزه درگریشم وخوب نشدم شبی دوتا امپول پرشسترون ۵۰ میزنم وشیاف پرشسترون وقرص دوفامد هر۸ساعت ۲تا دیگه دارم کم میارم ۱۳هفته باردارم خونریزی مثل پریودی وخون قهوهای تیره است کی خوب میشم
منم هماتوم دارم ببخشید شما ها لکه های قهوه دارین ؟ ن زیاد
هماتومتون خوب شد؟
عزیزم چیشدهماتومتون برطرف شد؟؟
عزیزم هماتومت خوب شد؟منم ساب کوریونیک دارم کمتراز ۵۰درصدجفت
زایمانت با منه
چقد زیاده هماتومت
ای جان🥲اون سمت چپه...توروخدا جا بنداز از جات بلند نشو پ..بعد خونریزیت باز رفتی سونو ببینی کم شده یانه؟
اون حلال بزرگ سمت چپ
عزیزم انوکسا و اسپرین قطع کن
ایا خطری داره ؟؟؟؟
منم هماتوم دارم و ۷ هفته هستم .
اینم برگه سونوگرافیمه
اخی قربون نینی که این هماتوم اذیتش میکنه 🥺🥺
ایشالا دفع شه فک کنم اون حلال سمت چپ باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.