دوستان
آنومالی اسکن واژیناله یا شکمی

تصویر
۱۵ پاسخ

یعنی بخدا ب دکترمم گفتیم مامان من ۱۰ تا اورد 🤣تو خونه زائید تو بیمارستان زایید ، ی دکتر بش نگفت برو سونو طول سرویکس بده🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ای خدا این دنگ و فنگ های بچه های جدید چیه🤐😂

همین همسرم یه دکتر گفت 🤣🤣🤣گفت مادرم من تو زمان جنگ اورد

شکمی.

والله این دنگ و فنگ های دکترا من سر در نمیارم

من طبق سونو ان تی میرم دیگ تقریبا ۱۸ هفته و خورده ایم

طول سرویکس واژیناله

شکمی عزیزم
چقد خوش خط نوشته 😃

اصن دیگه واژینال سونو نداریم

واژینال چرا باشه اخه عزیزم😁
شکمی دیگه

تو نسخه ندیدم بنویس دکتر، اما من امروز آنو دارم با طول سرویکس برام نوشته

فقط واسه طول سرویکس ک دقیق باشه واژینال میگیرن،

واژینال نداریم دیگه فقط شکمی

شکمیه

شکمی عزیزم

شکمی هست

سوال های مرتبط

مامان میراث مامان میراث ۱۰ ماهگی
مامان دلوین🥰 مامان دلوین🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری