یعنی بخدا ب دکترمم گفتیم مامان من ۱۰ تا اورد 🤣تو خونه زائید تو بیمارستان زایید ، ی دکتر بش نگفت برو سونو طول سرویکس بده🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ای خدا این دنگ و فنگ های بچه های جدید چیه🤐😂
همین همسرم یه دکتر گفت 🤣🤣🤣گفت مادرم من تو زمان جنگ اورد
شکمی.
والله این دنگ و فنگ های دکترا من سر در نمیارم
من طبق سونو ان تی میرم دیگ تقریبا ۱۸ هفته و خورده ایم
طول سرویکس واژیناله
شکمی عزیزم
چقد خوش خط نوشته 😃
اصن دیگه واژینال سونو نداریم
واژینال چرا باشه اخه عزیزم😁
شکمی دیگه
تو نسخه ندیدم بنویس دکتر، اما من امروز آنو دارم با طول سرویکس برام نوشته
فقط واسه طول سرویکس ک دقیق باشه واژینال میگیرن،
واژینال نداریم دیگه فقط شکمی
شکمیه
شکمی عزیزم
شکمی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.