خانما توبارداری برای چی قرص آ س آ میدین!؟

۵ پاسخ

بیشتر به کسایی میدن که سابقه سقط داشتن و اینکه خونشون رقیق بشه غلظت نداشته باشه معمولا تا آخر بارداری هم میگن مادر بخوره

معمولا کسانی که اضافه وزن دارن یا غلظت خون دارن تجویز میشه.
من خودم اضافه وزن هم داشتم وقتی باردار شدم

منم روزی دوتا میخورم

خون رسانی بره بالاتر

برا که خونرسانی به جنین بیشتر باشه به همه میدن فرقی نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد