خانما ۱۴ هفتمه دکتر قرص آ س آ داده برا چیه شما هم مصرف میکنین؟

۵ پاسخ

به منم داد گفت توی آزمایش ان تی عدد mom کم بوده و بهتره آسپرین مصرف کنم که مشکلی پیش نیاد

برای خونرسانی بهتر به جنین هست. دکتر به منم داده میخورم

منم هر روز میخورم

تا جایی که میدونم آ اس آ برای رقیق کردنه خونه ..
سابقه سقط مکرر داشتی ؟

آره من از اول بارداری شبی ۲ تا میخورم

سوال های مرتبط

مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکو مامان نیکو هفته سی‌وششم بارداری