خانما سنو گرافی من قلبش هنوز تشکیل نشده

تصویر
۶ پاسخ

سونو واژینال تو این هفته دقیقتره ....

۸هفته تموم شد باید بری برا قلبش منم ۶هفته رفتم فقط ساک تشکیل شده بود

دوهفته دیگه تشکیل میشه نگران نباش

نه عزیزم
زود رفتی
دکتر هم نوشته دو هفته دیگه بری تشکیل شده

زود رفتی عزیزم من ۶ هفته و ۵ روز بودم تشکیل نشده بود بزار ۸ هفته برو تشکیل شده

دو هفته بعد میری ایشالا که تشکیل شده

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته یازدهم بارداری
مامان لنا جانم🌻❤ مامان لنا جانم🌻❤ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم💙💙🧿👶 مامان پسرم💙💙🧿👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان 👶مهدی مامان 👶مهدی ۶ ماهگی