خانما قلبش هنوز تشکیل نشده ..عادیه؟

۴ پاسخ

اره من قلب نی نیم ۸ هفته تشکیل شد

تقریبا هفته۸به بعد برو مال من۸رد کردم ضربان تشکیل شد

اره عزیزم منم هفته شش رفتم دکتر گفت ۱۰روز بعد بیا

بله عزیزم ۸ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙🧿👶 مامان پسرم💙💙🧿👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 👶مهدی مامان 👶مهدی ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۵ ماهگی
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری