۳ پاسخ

من چهار سال پیش بردم حمیدنیا

من پسرم ۳۵روزش‌بود بردمش پیش دکتر گیوی متخصص اورولوژیه. کلینیک خیرخواه عمل کرد به روش طبیعی. شنیده بودم حلقه خوب نیس. برا همین رفتم پیش متخصص. ولی خب هزینه اش بالا شد.

من بردم حمید رضا هدایت به روش حلقه بود

سوال های مرتبط