خانوما از کی باید حرکات بچرو بشماریم

۸ پاسخ

چجور میشه شمرد یادم نمیمونه اخه😅دقیقا هم وقتی ب حرکاتش توجه میکنم اونروز کلا اروم میمونه استرس میگیرم

ربطی هم به جفت داره ؟ من الان هفته بیست و یکم زیاد حس نمیکنم آخه گفتم قدامیه

والا من نمیشمارم..هروقت دلس خواس تکون میخوره

28هفته بعد باید بشماریم

امروز که پیش دکترم بودم گفت توی ۲ساعت ۸یا ۱۰تا حرکت داشته باشه
گفتم از کی شروع کنم گفت از الان

۲۸ ببعد ولی تاحالا نشمردم🥲

نمی‌خواد بشماری چون فقط باعث استرس میشه ، بعد غذا چهار بار حرکت حس کنی کافیه

من که حساب نمیکردم 😑😂

سوال های مرتبط

مامان آرِن کوچولو🥹💗 مامان آرِن کوچولو🥹💗 ۳ ماهگی
مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی