خانوما چطوری حرکات بچرو بشماریم

۷ پاسخ

نمیخوادبشماری خیلی به حرف بهداشت ودکترگوش نکن همین که روزی چندبارتکون بخوره خوبه حساس نباش

عزیزم اصن سخت نگیر ب خودت که بشینی بشماری همینکه بعد هر وعده غذایی حرکت کنه کافیه😃

برا من اصلا منظم تکون نمیخوره 🙁صبح تکون نخورده سرظهر خیلی تکون خورد الانم ساکت

اگرم چندساعت طولانی خبری ازش نبود خطرناکه
یه چیزشیرین یاخنک بخور ب چپ بخواب ببین حرکتش چجوریه همون بک ساعت۴حرکتو داره یانه
اگه نداشت برو بیمارستان

بعد از غذا توی یک ساعت۴حرکت دوساعت ۱۰خرکت حداقل باید داشته باشه

برنامه گهواره داره برو ابزار ها رو بزن ضربه شمار نوشته

خیلی نمیخواد حساس باشی
من دارار ک‌مبکشم ۷
۸تا تکون یا ضربه یا جا ب جایی هرچی میزنه دوباره ساکت میشه
مهم اینه چندتایی وول بخوره

سوال های مرتبط

مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی