شما بالاخره گوش دخترتون رو سوراخ کردید؟
منم دنبال یه جای خوب تو رشتم
من۴۰روزش بود سوراخ کردم
روش ها تفنگی یا منگنه ای که دوره خودم بود هم دوست ندارم انجام بدم تو اینستا دیدم تازگیا با آنژیوکد انجام میدم هم بهداشتی تره هم درد نداره ولی نمیدونم تو رشت کی انجام میده
هرچی زودتربهتر، برا دوتا دخترام همون۴٠ وزگی سوراخ کردم. ولی این دخترم الان سه ماهش میشه سوراخ نکردم. همش دستش و میبره گوشش، صورتش و گوشش میماله، میترسم بکشه، نمیدونم چه کنم😕
ماها رو تو همون ده روز اول سوراخ کردن، کاریمون شد؟ خیر😁
ای بابا منم موندم چی کار کنم هر کی یه چیزی میگه😐
دکتر دخترم گفت ۶ماه بعد که لاله گوش شکل گرفته باشه
هرچی زودتر بهتر عزیزم ، بزرگتر بشه هی جدیده براش دست میزنه گوشش و میکشه خدایی نکرده اذیت میشه یا عفونت کنه
منم میخواستم پسرمو ختنه کنم زودتر ولی خب درگیر مریضی و کاراش شدیم طول کشید تا الان پشیمونم
تازه غلت زدن رو یاد گرفته هی میچرخه
منم گیج شدم چه روشی خوبه کی سوراخ کنم🥴
هرچهدزودتر بهتر.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.