اولین غذای نینیمون🥺🥹

تصویر
۹ پاسخ

زود نیست برا غذا دادن

لعاب برنجه چرا روغن داره توش ؟؟؟

میشه برای منم توضیح بدی منم میخام بدم

بسلامتی از ۴ماهگی شروع کردی؟

چند وقتش عزیزم

اوخ قابلمشو😍😍

روغن زیتون زدی یا کره؟

توش چی ریختی عزیزم

فرنیه ؟روغن زدی

سوال های مرتبط

مامان یارا مامان یارا ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان پناه جانم♥️✨ مامان پناه جانم♥️✨ ۱ سالگی
مامان آسنا و آیلین مامان آسنا و آیلین ۱ سالگی