۴ پاسخ

سلام عزیزم دکتر برا چی گفتن بهش زودتر غذا بدید؟ و اینکه از سیب شروع کنیم اوکیه اخه میگن فرنی بچه رو بد غذا میکنه

منم امروز دادم پسرم خیلی خوب خوردش😍

چجوری درست کردی میشه بگی

مگه نباید از ۶ماهگی شروع کنی

سوال های مرتبط

مامان بردیا👼🤍🍼 مامان بردیا👼🤍🍼 ۱ سالگی
مامان آبتین عسلی💎🧸 مامان آبتین عسلی💎🧸 ۸ ماهگی