۶ پاسخ

خیلی سفت نیس ب نظرت؟
من تازه الان دارم این حالتی میدم نزدیک ۸ ماهشه

عزیزم بهتر بود با سرلاک اینا شروع کنی ، زوده هنوز

ملاته دیواره اینقدر سفته 😬

برای اولین غذا باید با فرنی شروع بکنی

نوش جونشون منم با پوره کدو و سیب شروع کردم

عزیزم سفته یکم

سوال های مرتبط