عزیز از فرنی شروع کن اون پوره هویچ برای بچه سنگینه منم بچم رفلاکسی بود دلم نیومد زود بهش غذا بدم صبر کردم شش ماهش تموم شد شروع کردم الان هم خوبه همه چیش لطفاً با دستگاه خرد کن کاملا لهش کن بده
مگه نباید از فرنی شروع کرد؟
نوش جونش من با نظر دکتر از فرنی شروع کردم بخاطر رفلاکس شروع کردم
چند وقتشه زود نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.