۴ پاسخ

عزیز از فرنی شروع کن اون پوره هویچ برای بچه سنگینه منم بچم رفلاکسی بود دلم نیومد زود بهش غذا بدم صبر کردم شش ماهش تموم شد شروع کردم الان هم خوبه همه چیش لطفاً با دستگاه خرد کن کاملا لهش کن بده

مگه نباید از فرنی شروع کرد؟

نوش جونش من با نظر دکتر از فرنی شروع کردم بخاطر رفلاکس شروع کردم

چند وقتشه زود نیست

سوال های مرتبط

مامان جوجه‌وپسرک🐥💙 مامان جوجه‌وپسرک🐥💙 ۱۶ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۳ ماهگی