۵ پاسخ

سلام عزیزم...خوبی؟
اکانت قبلیم مسدود شد...میشه بهم درخواست بدی؟🥲❤️

خوبه فقط یکم شل بگیر، میتونستی فرنی آرد برنج بهش بدی اونم خوب بود

سلام مامان رها،
من با پوره سیب شروع کردم.
هویج هم خوبه فقط خیلی پوره ش کن و کم بده برای شروع

باید با دکتر مشورت کنی
هر دکتری یه چیزی میگه
مثلا دکتری که من میبرم میگه اول فرنی بعد شیر برنج بعد پوره سبزیجات

سوپ خوبه

سوال های مرتبط