۱۶ یا ۱۷ هفته مگه ازمایش داره؟

۵ پاسخ

اره قبل انومالی ع من ۳تومن گرف😬

من رفتم ازمایش انومالی و که ی هفته قبل انومالی میری هزینش ۵۰۰ تومنه...ازاده کلا هزینش

آره من فقط سونو رو رفتم آزمایش رو نرفته بودم دکترم امروز گفت باید بری،هزینه اش هم آزاد هس برای همه ۳ تومن بود اگه گرون نکرده باشند

سونو داره هفته ۱۸

سونو انومالی

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌙 مامان مهوا🌙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هاکان🩵 مامان هاکان🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وپنجم بارداری