بچها این پوشک الان بزرگه یا اندازه س؟؟؟
چهار مایبیبی

تصویر
۱۵ پاسخ

عزیزم کش رو از روی ران رد میکنی ردش نمیفته یه حالت انگار یه لایه جدید میشه اصلا

اندازشه

4بزرگه براش الان

پوشک ۴ تا چند ماهگی معمولا استفاده میشه؟

سایز 3 بسته های 14 تایش برای 6 تا 10 کیلو ولی بسته های 38 تایی 5 تا 9 کیلو

اندازست من خیلی وقته دارم 3 میبندم

خوبه الان

اندازه هسته یکم اون چسب شل ببند

من الان ۳میبندم دخترم۶۲۰۰هست

منم س میبندم ولی انگار داره کوچیک میشه ی بسته دیه داره این تموم شه چهار میبندم

منم سه دارم میبیندم

عکس باز نمیشه
سایز ۳ تازه اندازه شده

من ۳استفاده میکنم روش زده تا ۹کیلو ولی حس میکنم کوچیک داره میشه

سلام گلم بستگی به وزن بچه داره ، ولی معمولا سه ماهگی سایز سه مناسبه

اندازس ولی بالای ۸ کیلو فک کنم

سوال های مرتبط

مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۸ ماهگی