عزیزم کش رو از روی ران رد میکنی ردش نمیفته یه حالت انگار یه لایه جدید میشه اصلا
اندازشه
4بزرگه براش الان
پوشک ۴ تا چند ماهگی معمولا استفاده میشه؟
سایز 3 بسته های 14 تایش برای 6 تا 10 کیلو ولی بسته های 38 تایی 5 تا 9 کیلو
اندازست من خیلی وقته دارم 3 میبندم
خوبه الان
اندازه هسته یکم اون چسب شل ببند
من الان ۳میبندم دخترم۶۲۰۰هست
منم س میبندم ولی انگار داره کوچیک میشه ی بسته دیه داره این تموم شه چهار میبندم
منم سه دارم میبیندم
عکس باز نمیشه
سایز ۳ تازه اندازه شده
من ۳استفاده میکنم روش زده تا ۹کیلو ولی حس میکنم کوچیک داره میشه
سلام گلم بستگی به وزن بچه داره ، ولی معمولا سه ماهگی سایز سه مناسبه
اندازس ولی بالای ۸ کیلو فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.