۲۷ پاسخ

این الان براش کوچیکه انگار
من پریروز ۴ خریدم ۳۵۰
فروشنده ب همسرم گفته بود مولفیکس قیمتاشو دوباره برگردونده
میگف ۷۰۰ شده بود بعد چنروز دوباره برگردوند ب قیمت قبل

من امروز از داروخونه خریدم قیمت قبل بود

بنظرم کوچیکه براش اینی که بستی .چسبش یکم ب پاش میخوره دیگه سه نخر .بزرگ باشه بهتره

۴ راحتتره بنظرم براش

4 بگیر این دیگ تنگ شده

مارک مای بیبی همچنان ۳۵۰تومنه ، پریروز از فروشگاه لایک سه تا خریدم من
به نظر من چهار بگیر
من برا دخترم مثلاً دوماهه بود سه میزدم سه ماهگی چهار و چهارماهگی پنج

منم امروز گرفتم گفت خرید بعدی میشه۶۰۰

اینجوری بستی نمش نمیزنه بیرون؟

شده ۶۰۰ بعضی جاها قیمت قدیم میفروشن اگه پیدا کردی زیاد بگیر

من ۴ گرفتم بستم براش خوبه ۳ کشش اذیت میکرد توام ۴ بخر

عزیزم چه شیر خشکی میدی ؟

چقدر بد بستی انگار شل و وله ی کم جلوشو بالاتر بکش قسمت سفیدی بالاشو تابزن چسبارو بزن روش تاخوب محکم بشه فک کنم ۳ دو تابگیر ۴ بگیر کوچیک میشه

وای منم باید بگیرم روی۳ نوشته تا۹ کیلو من بچم الان دیگ ته تهش ۶کیلو شده باشه یه ۳تا شماره ۳ بگیرم خوبه ؟

چهار پلاس بگیر تا چند ماه راحتی

شیر خشک‌میدی یا فقط شیر خودتو ؟

براش ۴ بگیر . بچه در حال رشده. بعدم کامل پیداست که دخترت ماشاالله پایین تنش درشته سایز ۳ براش زود کوچیک میشه

من امروز مولفیکس گرفتم سایز ۴
۳۵۰

ماکه همون قیمت قبل خریدیم

بله مای بی بی شده ۶۷۵ ولی ندیدم مولفیکس تغییر قیمت داشته باشه

اینکه کوچیکه چرا دو بسته دیگ گرفتی🥲چهار بگیر براش

چند وقتگی وزنش ۶ بود ؟

گرون شده ، ولی 700نیست
شده 380 بسته 38 تایی

۴ بگیر عزیزم ۳ براش کوچیک میشه بعد این دو بسته که داری

این بزرگه براش
من دیروز گرفتم قیمتا ۳۵۰بود

این الان کوچیکه واسش

گرون شده 🫡🫡🫡

۴ بگیر
همین الان معلومه ۳ براش کوچیک میشه یکی دو هفته دیگ

سوال های مرتبط