این الان براش کوچیکه انگار
من پریروز ۴ خریدم ۳۵۰
فروشنده ب همسرم گفته بود مولفیکس قیمتاشو دوباره برگردونده
میگف ۷۰۰ شده بود بعد چنروز دوباره برگردوند ب قیمت قبل
من امروز از داروخونه خریدم قیمت قبل بود
بنظرم کوچیکه براش اینی که بستی .چسبش یکم ب پاش میخوره دیگه سه نخر .بزرگ باشه بهتره
۴ راحتتره بنظرم براش
4 بگیر این دیگ تنگ شده
مارک مای بیبی همچنان ۳۵۰تومنه ، پریروز از فروشگاه لایک سه تا خریدم من
به نظر من چهار بگیر
من برا دخترم مثلاً دوماهه بود سه میزدم سه ماهگی چهار و چهارماهگی پنج
منم امروز گرفتم گفت خرید بعدی میشه۶۰۰
اینجوری بستی نمش نمیزنه بیرون؟
شده ۶۰۰ بعضی جاها قیمت قدیم میفروشن اگه پیدا کردی زیاد بگیر
من ۴ گرفتم بستم براش خوبه ۳ کشش اذیت میکرد توام ۴ بخر
عزیزم چه شیر خشکی میدی ؟
چقدر بد بستی انگار شل و وله ی کم جلوشو بالاتر بکش قسمت سفیدی بالاشو تابزن چسبارو بزن روش تاخوب محکم بشه فک کنم ۳ دو تابگیر ۴ بگیر کوچیک میشه
وای منم باید بگیرم روی۳ نوشته تا۹ کیلو من بچم الان دیگ ته تهش ۶کیلو شده باشه یه ۳تا شماره ۳ بگیرم خوبه ؟
چهار پلاس بگیر تا چند ماه راحتی
شیر خشکمیدی یا فقط شیر خودتو ؟
براش ۴ بگیر . بچه در حال رشده. بعدم کامل پیداست که دخترت ماشاالله پایین تنش درشته سایز ۳ براش زود کوچیک میشه
من امروز مولفیکس گرفتم سایز ۴
۳۵۰
ماکه همون قیمت قبل خریدیم
بله مای بی بی شده ۶۷۵ ولی ندیدم مولفیکس تغییر قیمت داشته باشه
اینکه کوچیکه چرا دو بسته دیگ گرفتی🥲چهار بگیر براش
چند وقتگی وزنش ۶ بود ؟
گرون شده ، ولی 700نیست
شده 380 بسته 38 تایی
۴ بگیر عزیزم ۳ براش کوچیک میشه بعد این دو بسته که داری
این بزرگه براش
من دیروز گرفتم قیمتا ۳۵۰بود
این الان کوچیکه واسش
گرون شده 🫡🫡🫡
۴ بگیر
همین الان معلومه ۳ براش کوچیک میشه یکی دو هفته دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.