اره انشالله بگیر حتما .پشیمون نمیشی 😃😄
من هنوز ۱ میندم ردش میمونه باید چند ببندم؟
٤ خيلي بزرگه
اصلا کاری به وزن بچه نداشته باش .ببین پایین تنه بچت ظریف یا تپلی .منم بچم ۶۲۰۰ بود .چهار میبستم رد مینداخت دارم پنج میبندم .درسته کمرش اینا یکم گشاده ولی پایینش خوبه رد نمیندازه .البته من کوکومی استفاده میکنم بهش ..از لحاظ دیگه کوکومی میگن یه سایز نسبت به پوشک های دیگه کوچیک تره .مثلا پنج کوکومی میشه چهار مولفیکیس یا ببم
من دو میگیرم ولی چون رد کش میمونه،قبل اینکه ببندمش دو طرف پوشکو میکشم کشش ضعیف تر میشه و اذیتش نمیکنه
4 بگیر
4 بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.