خانما ویتامین د ۳ رو تو یخچال بزارم؟

۳ پاسخ

مارکی که من میگیرم روش نوشته زیر ۳۰ درجه . تو يخچال نمیزارم

عکسشو می ذاری؟ و اینکه چقدر میدی بهش؟

من میذارم یخچال

سوال های مرتبط