۱۵ پاسخ

هفته ای ک زیاده ۱۲۰۰۰ واحد!!!!
اک کمبود داشته شاید دوهفته ای
یا نرمالش فکنم ماهیانه باشه

ن عزیزم اگه دوزش ۱۲۰۰ باید ۱۵ روز یه سی سی بدی

هفته ای نیم سی سی کافیه

اگه مشکلی نداره . ماهیانه ی قطره چون بده

روزی پونصد واحد نیاز دارن . اگه کمبود د۳ یا قدش کوتاه روزی هزار واحد . شما دو هفته ای ی قطره چکون بده

دکتر به بچه من گفت هر دو هفته یک سی سی

من روزی یک قطره میدم دوزش خخیلی زیاده به نظرم یک هفته ای نده

روزی. یک قطره که میشه هفته ای هفت قطره اما همون روزی یک قطره بده
یه جا بدی گوارشش بهم میریزه

دکتر به دخترم که کمبود داشت گفت هفته ای یه سی سی

واسه چیه

۲ سالگی دکتر به دختر من داده بود ۱۵ قطره هفته ای

من جمعه به جمعه 15قطره میدم دکتر گفت

من هفته ای۱سی سی میدم

بله هفته ای یک سیسی

روزی یه قطره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۳ سالگی
مامان ایلهان🐣 مامان ایلهان🐣 ۲ سالگی