به نظرمن هرطبقه ۳واحد خیلی شلوغه بایدببینی حوصلت میکشه سروصداهازیادباشه مشکلی نداری خودت یاهمسرت
اگه مشکلی نداریدبخریدوگرنه اگه میتونی تک واحدی بخری بهتره یادوتاواحدباشه هرطبقه اینم خوبه ولی سعی کن که واحدهاتون بغل دست هم زیادنباشه خیلی بده پادری هاهمیشه توهم میشه
هیچ وقت از خونه آپارتمانی اونم در این شرایط دو واحدی یا بیشتر خوشم نیومده.... اگه میتونین تک واحدی گیر بیارین
چرا مردد؟؟
اره اگه تو یه موقعیت مکانی خوبی هست
باید ببینی میخوای توش زندگی کنی یا همینجوری میخوای بخری که بفروشی بهترشو بخری
اگر دارید میخرید که زندگی کنید و حالا حالا ها قصد فروش ندارید خوبه چون معلومه پولتون به همین میرسه
ولی اگر میخواید بخرید که مثلا یکی دوسال دیگه بفروشید باید به این فکر کنید که موقع فروش تو سر مال نزنن و به قیمت بتونید بفروشید
راجب اینکه بخرین یا نه نظری ندارم، ادم خوب و بد همه جا هست اکه گرفتی فقط دعا کن همسایه هات ادم حسابی باشن
اره بخرین
حداقل پولتون بی ارزش نمیشه
انشالله در آینده بازم پول جمع کنید بهترشو بخرید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.