مامانا کسی این دوره رو خریده راضی بوده؟؟؟؟
رفلاکس
پوشک

تصویر
۴ پاسخ

ممنون میشم جوابمو بدی

سلام عزیزم ، ببخش اینجا پیام میدم ، واکنش به اسم دخترت بهتر شد، دختر منم واکنش به اسمش ضعیفه، گاهی با ی بار صداش کردن بر میگرده گاهی هرچه صداش میکنم نگاهم نمیکنه، این موضوع نگرانم کرده

سلام میشه درخواست بدید داشته باشمتون

غذای کودک در روبیکا با بیش از ۳۳۰۰ مادر .🫂💕
@food_babyy

سوال های مرتبط

مامان دونه برف مامان دونه برف ۱ سالگی