اصلا پیش کنگری نبر بدرد نمیخوره بچه من رفلاکس داره تحت نظر پروفسور کلانتریه تهران این میگه رفلاکس نداره ک بعد امپرازول داد . دکتر سیما زارع کاریزی متخصص غدد اطفالم هست بسیار دکترکاربلدیه. حتما یک جلسه ببر متوجه میشی چقد با علم و دانشه
من اول رفتم پیش علوی راضی نبودم رفتم پیش کنگری دارو داد خیلی راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.