۲ پاسخ

اصلا پیش کنگری نبر بدرد نمیخوره بچه من رفلاکس داره تحت نظر پروفسور کلانتریه تهران این میگه رفلاکس نداره ک بعد امپرازول داد . دکتر سیما زارع کاریزی متخصص غدد اطفالم هست بسیار دکتر‌کاربلدیه. حتما یک جلسه ببر متوجه میشی چقد با علم و دانشه

من اول رفتم پیش علوی راضی نبودم رفتم پیش کنگری دارو داد خیلی راضیم

سوال های مرتبط