معدم از دیروز همش میسوزه🥲چیکار کنم خوب شه دارم داغون میشم

۶ پاسخ

من دیشب اینجوری بودم با یکم ماست اروم شد

ماست پروبيوتيك كم چرب بخور عزيزم، براي من كه آبِ رويِ آتيش بود

خیار بخور .خیلییی کم عرق نعنا بریز تو لیوان اب.دکترواسه من فاموتیدین نوشت

عزیزم بهتره ترشی جاتتو کم کنی بین وعده هات فاصله بندازی و هر وعده که میخوری زیاده روی نکن مثلا پعده های روزتو بیشتر کم ولی توی هر وعده کم بخور ، فاموتیدین میتونی بخوری سس کم بزن به غذا ها نوشابه اصلا نخور سرخ کردنی هاتو کم کن و شب سرخ کردنی نخور ، من همه اینارو رعایت کردم اوکی شدم

اسهالم هستی منم مث شمام

من شیر خنک میخورم یکم راه میرم خوب میشم

سوال های مرتبط

مامان خدادادی 🐣🫀🐣 مامان خدادادی 🐣🫀🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان گل دخترا مامان مامان گل دخترا ۳ ماهگی