دخترا من معدم باد می‌کنه خفه میشم چیکار کنم همش حالت تهوع دارم

۳ پاسخ

اکتوژست خوبه فکر کنم

دکتر فقط مولتی ویتامین آهن ویتامین د3دوفامد داده آمپول هم هر هفته یدونه

منم همش معده ام احساس پری دارم
همش میگم عین ۹ ماهه هام🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان سرباز امام زمان 🩷 مامان سرباز امام زمان 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری